Dec 12, 2009

christmas pavi





guess wut ?? hmm juz feeling not very well aftr my fake ppl tried to stop me .. wtf .. such annyg seyh .. dh lame ta edit blog niyh .. kali niyh .. dh byk photos for this month .. cm2 event tlah dilakukn by me :)) haha .. oke laa. . one day .. my BFF clld me "hey , farid .. today u free .. jum hangout wit us .. can ?? wit ayue n me .. plezz .. dh lame kw tade KL .. rindu laa .. huu " then i said .. " oke . but wut tyme ?? where .. " oke set !! hangout wit her .. ayu came .. but late .. wutevr .. btw .. we hve a great tyme together .. snap snap pictures .. haha. our hobbies .. huu . btw aftr i checkout bajuh kt ck(calvin klein) .. den one cute gurl came n huge to me .. then she said " farid .. lame da tk jumpe .. rindu " who ?? haha .. shes ALESSANDRA .. gosh .. dreams came true ... reality .. huu .. kami smpt menitiskan air mate.. sbb dh lame tk jumpe. then jumpe juga .. b4 this .. i ta baik ngn die .. ade konflik .. but now .. we oke back .. haha .. happy laa tht day . got new photos .. huuu .. ayue , syda , aless n me :))

No comments:

Post a Comment